23 Nisan 2013 Salı

02 -Kıyısızlar - Kahraman TAZEOĞLU

Facebook sayfasını takip ettiğim Kahraman TAZEOĞLU belki daha önce dikkatimi çekmemişti bilmiyorum ama son zamanlar Kıyısızlar kitabından sık sık alınyı yapınca merak ettim ve geçen hafta kitabı aldım. yolculuk esnasında kitap okumak güzel oluyor diye okumaya başlamamıştım. Gidiş geliş esnasında okudum ve bitirdim kitabı.
KIYISIZLAR

KIYISIZLAR

Kitap ayrılığı o kadar güzel anlatmış ki insan isterse duygularını çok iyi kelimelere dökebiliyormuş dedirtiyor. Normalde Türkiye'deki yazarları pek okumam fakat son zamanlarda güzel yazan yazar ve şairler varmış ben farkedememişim dediğim yazar ve kitaplar oldu. Kıyısızlar da bunlardan biriydi. Kitap okurken insanın psikolojisini biraz bozabiliyor. Ayrılık da insanın psikolljisini bozan bir durum değilmi zaten. Baştan sona kadar temposunu aynı seviyede tutup fazla iniş-çıkışları olmayan anlatımı güzel olan bir kitap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder