18 Ocak 2014 Cumartesi

HEYECANLI ALIŞVERİŞ

Bu gün alış verişe gittim ve kendimi mutlu etmenin mutluluğu hiç bir şeye değişmeyecek kadar güzel bir duyguydu.

Dört tane kitap aldım, Latife TEKİN ikinci kez alıyorum. Etkinlikte okumaya karar verip almıştım, fakat kitap o kadar hareketli çıktı ki şehirler arası geziye çıktı :)
Umudumu kesip tekrar aldım. Giden kitap olsun dedim kendi kendime
ne de olsa götüren de okuyacaktı.

Bir süredir kitap almamışım; nasıl bu kadar süre kitap almadan durmuşum diye düşündüm. 

Evde okunmayı bekleyen onca kitaba rağmen yenilerini almak çok güzeldi.
 Ara sıra değişiklik yapmak şart dedim:)
Kafka Kitabevi çalışanları da özlemişti beni. Görünce öyle bir mutlu oldular ki sormayın gitsin.
Ben "Sevgili arsız ölüm" adlı kitap için gittim kitapçıya. Diğer üçünü alıp çıktım ve biraz ilerledikten sonra kitabı almadığım aklıma geldi, geri dönüp aldım ve yol boyu kendime gülüp durdum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder