3 Ocak 2014 Cuma

KIŞ OKUMA ŞENLİĞİ 2. AY LİSTESİ

Okuma şenliğinin ikinci ayını da geride bıraktık ama ben hala yavaş yavaş ilerliyorum. Umarım bitirebilirim, yoksa hayal kırıklığına uğrarım. 
Çünkü son zamanlarda yaptığım hem en güzel ve en yararlı, hem de uzun soluklu bir etkinlik oluyor.

3. Kategori ( 10 puan ): Adında bir hayvan adı olan bir kitap okuyanlara
Kirpinin Zarafeti - Muriel Barbery - Turkuvaz yayınları - 276 Sayfa
Kitap yorumum için Buraya bakabillirsiniz.

 5. Kategori ( 15 puan ): Nobel Edebiyat Ödülü kazanmış yazarın bir kitabını okuyanlara
Benim Adım Kırmızı - Orhan PAMUK - İletişim Yayınları - 470 Sayfa
Kitapla ilgili yorumum Burada 

6. Kategori ( 15 puan ): Türk Edebiyatında klasik kabul edilen bir roman okuyanlara
Eylül - Mehmet Rauf - Pıarıltı Yayıncılık - 352 Sayfa
Kitap yorumum için Buraya 

7. Kategori ( 15 puan ): Hiç okumadığınız bir ülke edebiyatından bir kitap okuyanlara
Son Harem - Peter Prange - Alman Edebiyatı - Koridor Yayınları - 438 Sayfa
Kitap yorumum için Buraya 

12. Kategori ( 25 puan ): Yayınlanmış en az beş kitabı olan bir yazarın ilk kitabı yada romanını okuyanlara
Bütün Kadınların Kafası Karışıktır - Ece Temelkuran ilk kararımdı sayfa sayısı az olduğu için değiştirdim.
Sen - Mehmed UZUN - İthaki Yayınları - 215 Sayfa
Kitap yorumu için Buraya

Bu ay etkinlik kapsamında: toplamda beş kategori, 80 puan ve 1751 sayfa okumuşum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder