12 Eylül 2014 Cuma

56 - EVRENDEN TORPİLİM VAR - AYKUT OĞUT

AYKUT OĞUT
BASKI:  134. Baskı
      263 Sayfa
YAYIN EVİ:  Dharma Yayınları
Kitabı etkinlik olmazsa okumazdım. Kişisel gelişim kitaplarında bu kadar basit bir dil kullanılması beni sıkıyor.

Ne Freud'un dili gibi akademik ve ağır olmalı ne de bu kitaptaki kadar basit olmalı. Ben kişisel gelişimde Alfred Adler tarzı anlatımları okuyabiliyorum. Gerisi ya akademik olduğu için sıkıcı oluyor ya da fazla basite kaçıyor.

Bir zamanlar özellikle beden dili ile ilgili kitapları çok okuyordum, sanırım takıyorum ve hep aynı tarz kitaplar okuyorum, taaa ki sıkılana kadar. Sıkılınca da bir bırakıyorum bir daha dönüp konuyla alakalı hiç bir şeye bakmaz oluyorum.

Kitabımız aslında hayata her zaman inanarak ve olumlu yönden bak diyor. Yaptığın her şey dönüp dolaşıp karşına çıkıyor. Bu yüzden düşündüklerin çok önemli diyor. Bir nevi kuantum fiziği mantığı işlenmiş.

Kitabı okumasanız da olur derim. Özellikle kişisel gelişim kitapları konusunda belli bir doygunluğa erişenler için. Yoksa kişisel gelişim konusunda bilgi sahibi olmayanlar için ilk adımlarda geliştirici olabilir mi? Denemek lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder