23 Ağustos 2013 Cuma

KARA DEFTER

KARIŞIK


Üç gündür Lawrwnce DURRELL'in Kara Defter adlı kitabını okumaya çalışıyorum. Her on sayfada uyuklayıp kalıyorum. Uyku düzenimi şaşırdım, bebekler gibi günün her saatinde gözümü kapatır oldum. Ne kadar zorlasam da okuyamadım. Pes ettim sonunda. Bu kitap bana ninniden de beter etki yaptı. Hiç uykum yokken birkaç sayfa okuyunca uyuklamaktansa kitabı okumamak daha mantıklı geldi bana. Boşuna zaman kayıbı çünkü aklım karışıyor ve okuduğumu da unutuyorum. Bu ne deftermiş böyle, anlamadım gitti. Neyse başka kitaba başlayayım ve bu gün yine kitapçıya uğrayıp "Kayıp Zamanın İzinde" adlı kitabın ilk cildini alayım. Eylül ayının okuma listesini de belirlemiş olayım. Bu kitabı 1Q84'de okumuştum ve ilgimi çekmişti. Benim için öğretici oldu derken buna benzer bir iki nokta daha olmuştu, kastettiğim bu gibi durumlardı. Aslında "Kurtlarla Koşan Kadınlar"ı okuyacaktım ama sonunda dayanamadım ve kitapçıya gitmeye karar verdim. Diğeri zaten elimin altında ne zaman olsa o zaman okurum:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder