30 Mart 2014 Pazar

GÜNAYDIN

Bu sabah havalar bize bir sürpriz yaptı karla uyandık. Televizyon da izlemediğimiz için durumu belki de önceden haber vermişlerdir de bizim haberimiz yoktu ve duruma şaşırdık.

 Neyse artık ne olmuşsa olmuş. Ben havalar sıcak diye güneydoğuda yaşamayı seçen birisi olarak galiba bir kaç seneye kalmaz havalar yüzünden rahatsız olacağım. 

Daha önce Erzurum'da yaşadım ve havaların sürekli kapalı olmasından nefret eder oldum. Kapalı hava moralimi bozuyor, hele birkaç gün kapalı olursa ben depresyon eşiklerine kadar gidebiliyorum. 

Sabah ilk aklıma gelen şey "birileri bana şaka yaptı galiba" olmuştu. Ama sonuçta herkese bu şaka yapıldı :)))

Seçim gününün en büyük sürprizi bu oldu bence. Bu gün kim seçilirse seçilsin beş yıl nasıl geçirecek halk onunla merak ettim. Daha oyları almaya başladığı bu güne böyle başladıysak beşinci yılın sabahlarına uyanmak istemiyorum kesinlikle fırtına kopacak son sene :))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder