18 Eylül 2013 Çarşamba

24 - BAĞ BOZUMU ŞARKILARI - ŞÜKRÜ ERBAŞ

BAĞ BOZUMU ŞARKILARI
Kırmızı Kedi Yayınlarından çıkan kitap 66 sayfa. Daha önce Şükrü ERBAŞ okumuştum. Bu kitabı bana diğerlerinden daha yavan geldi. Yada kötü bir zamanımda okudum. Kitap her ne kadar ödül
almış olsa da diğer şiirlerini düşününce; eski şiirlerinin tadını yakalayamadığı kanısı uyanıyor insanda. Bu ödülü sanki yaşlandın ama hala şiir yazabilirsin demek için ara gazı niyetine vermişler gibi geldi bana. Ama kitabın kapak tasarımı çok güzeldi, toplu şiirler 1-2 kitaplarınınkinden daha çekiciydi. demekki kapağa bakıp aldanmamak lazımmış. Ben bu kitabı incelemeye kalksam büyük ihtimalle okuyarak yarısını geçerdim. Bu seferde eve birşey kalmazdı. Beğensem de beğenmesem de evde tek başıma sakin kafayla bunu düşünmem daha iyi oluyor. 
BAĞ BOZUMU ŞARKILARI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder