31 Mart 2014 Pazartesi

12 - MUHTEŞEM GATSBY - F. SCOTT FITZGERALD

MUHTEŞEM GATSBY
ÖZGÜN ADI:  The Great Gatsby
          208 Sayfa
BASKI:  Mayıs 2013
          1. Baskı
YAYIN EVİ:  Martı Yayınları
ÇEVİREN:  Ceren TAŞTAN
Kitabı bir kaç ay önce Kilerden almıştım. 5 lira fiyat görünce tereddüt etmedim. Nede olsa blog turu yaparken bazan hakkında yorumlar görüyordum. Hazır etkinlikte de uygun bir kategori var arada çıkarayım dedim :)))))))  Ama beklediğim gibi çıkmadı. 

Tek güzel yanı bir aşk hikayesini okurken o dönemin Amerika'sını da okuyup bilgilenmek oldu. Pek tarzım olmayan bir kitaptı. Sonlarda biraz hareketleniyor sandım ama yok boşuna bekledim. 

Neresini anlatayım diye düşündüm ve anlatacak birşey olmadığı kanaati ağır bastığı için yorum yapmayacağım. 

Filmini de yarın başıma bir kaza-bela gelmezse izleyip yorumumla eklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder