9 Nisan 2014 Çarşamba

13 - GRİNİN ELLİ TONU - E. L. JAMES

GRİNİN ELLİ TONU
ÖZGÜN ADI:  Fifty Shades of Grey
         572 sayfa
BASKI:  Şubat 2013
         3. Baskı
YAYIN EVİ:  Pegasus Yayınları
Kitabı bir kaç ay önce almıştım. Hakkında o kadar bahsedildi ki acaba diyip merak ettim. Normalde bu tür kitapları okumam ama etkinlik çerçevesinde okusam daha iyi olur sonra okumam kaldıkça kalır diye okudum. 

Kitap okuduğum tarzdan epey uzaktı. Anlatım dili akıcıydı ve bayağı kısa bir dönem için hiç de azımsanamayacak olaylar anlatılıyordu. Daha önce bu tür kitaplar okumadığımdan türünün içinde nereye oturtabileceğimi hiç tahmin edemiyorum. 

Kitabın konusu; üniversite öğrencisi Anastasia steele ev arkadaşı hasta olduğu için onun yerine genç ve zengin bir işadamıyla okul gazetesi için röportaja gider. Bu tanışmadan sonra birbirine aşık olan bu ikiliyi anlatıyor kitap. Bu arada iyi ki Anastasia iyi ki toy, bir de toy olmasaydı diye düşündüren bir kişilikti.

Kitapta bir tek Anastasia'nın egosu ve kraliçe dediği cinsel kimliği ile ilgili yorumları güzel ve hoştu. Başka da ( bence diyeceğim ) öyle aman aman bir kitap değildi ve neden bu kadar yankı uyandırdığını kestiremedim. 

Bence bu kitap para vermeye değecek bir kitap değil. Boşuna o kadar masraf edilmemesi gereken türden bir kitaptı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder