14 Haziran 2015 Pazar

28 - ÂMÂK-I HAYAL

ÂMÂK-I HAYAL


Sayfa Sayısı:  159 Sayfa
 Baskı:  
           Mayıs 2013
 Yayın Evi:  Lacivert Yayıncılık


Kitap Raci'nin hakikat arayışını anlatan, birbirinin devamı şeklindeki kısa öykülerden oluşuyor. Sonunda ustası olan deli ( Aynalı Baba ) ölüyor ama Raci'nin soruları yine cevapsız olarak onu oyalayıp duruyor. Tek farkla, o artık kendi içine yolculuk yapıp cevaplarını aramasını öğrenmiştir.

Bir insanın cevabını bulamayacağı sorularla ne hale gelebileceğini anlatan minik hikayelerde Raci önce dünyevi birçok şey deniyor fakat bir türlü aradığı cevapları
bulamıyor. Sonunda büyük usta Aynalı baba ona sorularının cevabını nasıl arayacağını gösterene dek. Kitap bir nevi içe yolculuk hikayesi.

Bir çok yerde olumlu çok yorum ve yazı okudum ve merak ettim nedir diye. Bitirdim, kitabı kapatınca aklıma gelen tek şey "karıncaların hikayesi ve bu kadar yaygara bunun için mi koparıldı" oldu.

Ben okurken hiç etkilenmedim, belki de dini duyguları ağır basanların okuyup da burda bunu dedi burda şunu dedi diyerek sayfalarca döktürecekleri felsefik bir eserdir. Bilemedim işin doğrusunu ama bence okunmasa da olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder