2 Temmuz 2015 Perşembe

32 - PERİ GAZOZU

PERİ GAZOZU

Sayfa Sayısı:  198 Sayfa
 BASKI:  7. Baskı
           2013
 YAYIN EVİ:  İletişim Yayınları


Peri Gazozu alalı epey olmuş ama ha bugün ha yarın diye diye bir yıldan fazla kitaplığımda sürünmüş bir kitap. Okurken beni pek sarmadı.

Anlatım dili ve tekniği güzeldi. Önce bir konu belirlemiş yazar sonra da o konu hakkında aklına gelen bazı anılarını yazmış.

Kronolojik bir sırası yok. Bir yerde bakıyorsunuz çocukluğunu anlatıyor başka bir yerde orta yaşta. Güzel olan tek yanı da bence buydu. Belli bir sıraya göre değil de
konuya/temaya göre yazmış olması. Okumayanlara tavsiye edermiyim derseniz kişiye göre değişir ama pek de tavsiye edeceğimi sanmıyorum.

Bazı yerlerde sosyal içerikli mesajlar da vermişti, aslında bir çok olay karşısında sadece bir iki magazin gazetesinin dışında inandırıcı bulduğu yayın olmayan dar düşünceli insanlar için güzel bir kitap diyebilirim.

Sonuçta anlatılanların çoğu yakın geçmişi içeren olaylar. Etrafında olup bitenlere at gözlüğüyle bakabilmeyi başaran ender insanlarımızı çok derinden yaralaması o kadar şaşılacak bir durum değil.

Bu kadar eleştiri yeterli şimdi millet bana gözlüğünün üstünden bakıp höt yada yürü git diyecek. Bitirince kitabın bana anlattıkları bunlardı ama, bunu da belirtip konuyu kapatayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder