1 Ekim 2014 Çarşamba

60 - KADERCİ JACQUES VE EFENDİSİ - DENIS DIDEROT

DENIS DIDEROT
ÖZGÜN ADI: Jacques Le Fataliste
      273 Sayfa
BASKI:  1. Basım
      Ocak 2014
YAYIN EVİ:  İş Bankası Yayınları
Yine bir etkinlik kitabı yayımlıyorum. Çok geç kaldı ama olsun yayımlanmayı başarabildi :))

Okuması zevkliydi. ustalıkla araya sıkıştırılmış değişik anı ve hikayelerden oluşuyordu. Konusu; Jacques bir aşk macerasını anlatacak. Başlıyor anlatmaya ama gel gör ki hiç fırsat bulup sonunu getiremiyor. 

Kitapta herkesin bir macerası anlatıldı ama zavallı Jacques kendi macerasını bitiremedi. Bir ara bütün ülkeyi dolaşacaklar sandım ama korktuğum gibi olmadı.

Anlatım tarzı bana tanıdık geldi, yani bir olay olunca yazar duruyor ve bir sürü ihtimal sıralıyor, sonra da genellikle saymadığı başka bir ihtimalle devam ediyor. Bu tarzda bir kitap daha okumuştum ama hangisiydi çıkaramadım. Yaşlılık işte demans da böyle başlıyor:))

dili ve anlatımı güzeldi çevirisi de güzeldi. İmkanınız varsa okuyun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder