12 Ekim 2014 Pazar

62 - PSİKİYATRİST - WULF DORN

PSİKİYATRİST
ÖZGÜN ADI:  Trigger
      416 Sayfa
BASKI:  3. Baskı
      Mayıs 2013
YAYIN EVİ:  Pegasus Yayıncılık
ÇEVİREN:  Firuzan GÜRBÜZ
Psikiyatrist, gerilim kitabı olarak kurgusu çok güzeldi. Biraz da iyi bir şekilde yazılabilirdi dedim ama yazarın ilk kitabı olarak çok güzeldi.

Çevirisinde ve imla kurallarında pek hata yoktu. Ben çeviri konusunda Pegasus'un pek problemli olmadığı hatta iyi olduğu kanısındayım. İş Bankasında da aynı kanıları taşıyordum, taa ki Hamlet'i okuyana kadar :)))))

Kitabın konusuna gelince: kitabın asıl kahramanlarından olan Ellen bir hastanenin psikiyatri servisinde psikiyatrist olarak çalışıyor. Aynı serviste beraber çalıştığı meslektaşı olan sevgilisi yurt dışına tatile çıkıyor ve hastalarını ona bırakıyor.

Ellen'in sevgilisinden devraldığı hastalardan biri kimliği belli olmayan şiddet mağduru bir bayan hastası var. Bu hasta özellikle ilgisini çekiyor ve zamanının çoğunu bu bayana ayırıyor.

Bir gün kimliksiz hasta ortadan kayboluyor ve Ellen bu hastanın peşine düşüyor. Bu arada servisin en iyilerinde olan Mark'a da durumdan bahsediyor. İkisi de hastanın peşine düşüyor.

Sonrasında ne mi oldu dersiniz :)) sanırım her şeyi belli eden bir gülümseme. Gerilim sevenler mutlaka okumalı bence, zaten yazarın üç tane kitabı var psikiyatrist, şizofren ve oyunbaz yazılış sıralarına göre yazdım. Ne cümle yazdım oku da anlam çıkar artık. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder