20 Kasım 2013 Çarşamba

33- BÜTÜN KADINLARIN KAFASI KARIŞIKTIR - ECE TEMELKURAN

ECE TEMELKURAN
Kitabın resmini çekip yayınlayayım dedim ama bluetoothla bilgisayara resim yüklememe yardımcı olan aleti evde unutunca buradan resim aldım daha kolay oldu, uğraştırmadı beni :)

Ece TEMELKURAN'ın daha önce "Muz Sesleri" adlı kitabını okumuştum. Hatırladığım kadarıyla fena değildi. Fakat bu kitaba verdiğim paraya üzüldüm. Hayatımda ilk kez bir kitaba verdiğim paraya acıyorum. Bir de kitap Hayat Üçlemesi'nin ilk kitabıymış iyi ki bu durumunu farkedip diğer ikisini almadım.
Bunu kitap okuma şenliği için almıştım zaten sayfa sayısı azmış, bakmamıştım. Şimdi bir kitap belirlemem gerekiyor. Yazık bana ya hem kötü bir kitap okudum hem de yeniden işin yoksa kitap araştır dur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder