14 Nisan 2015 Salı

15 - PORTREDEKİ ÖLÜM - NORA ROBERTS

PORTREDEKİ ÖLÜM





İlk Nora Roberts okumamdı. Hakkında o kadar övgü okuduktan sonra çok yavan geldi kitap. Daha fazla heyecan bekliyor insan bu kadar övgüden sonra. Polisiye olarak eh işte ama gerilim ve hareketlilik olarak kesinlikle kötü bir kurgusu vardı.

Kitabın yarısından sonra Eva Dallas'ın olayından koptum ve kocası ne yapacak nasıl bir karar alacak diye meraklanmaya başladım. Yan konuların ana konuyu boğduğu bir kitap oldu.


Yazım hataları da vardı, bir süredir bu kadar yazım hatası olan kitap okumamıştım. 


Yazar 2050'li yıllara nasıl bir anlam yüklediyse artık birbirinden kopuk iki farklı yaşam şekli de anlatıyordu. Köylüler ve kentliler birbirinden o derece kopuktu ki. Köylüler 2000'li yıllarda hatta daha öncesinden kalma ( çağını yakalayamamış ), şehirliler de köy yaşamı nedir bilmiyor, bir ara dedektif Dallas traktörün ne olduğunu bile sordu o kadar yani.

Sürükleyici bir tarzı yoktu ama dili çok sadeydi. Bana tavsiye edermisin deseler oyumu kesinlikle hayırdan yana kullanırım. Beni saramadı kitap bu yüzden bir haftadan uzun sürdü okunması.


Bu etkinlikler de olmasa farklı yazarlar okuyacağımı sanmıyorum. Kesinlikle teşekkürü hak ediyor sevgili etkinlik evsahibi Pınar Hanım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder