10 Temmuz 2013 Çarşamba

14- KÜRK MANTOLU MADONNA - SABAHATTİN ALİ

KÜRK MANTOLU MADONNA



YAYINEVİ:   Yapı Kredi Yayınları
            160 Sayfa
BASKI:     Nisan 2013
            57. Baskı
KÜRK MANTOLU MADONNA


Kitabı hep merak ettim ama bir türlü alıp okuyamadım. En son birçok kitap bloğunda olumlu yazılar görünce bunca insan bu kadar övdüyse vardır bir bildikleri dedim ve hafta sonu D&R’da aldım. Keşke daha önce alıp okumuş olsaydım dedim. Kitap hakkında söylenecek çok şey var. Ön sözde Füsun ATAKLI: “süslerden uzak, yalın, ama yine de anlatının özünü yansıtmaya çok elverişli görünen şiirli bir dille, sürükleyici bir ‘tahkiye’ ile kaleme alınmış olan bu defter. Türk anlatı edebiyatının küçük ve zarif bir mücevheri gibidir.” Diye yazmış ve beni de yorum sıkıntısından kurtarmış. Hala okumamış olanlara tavsiyem bir an evvel alıp okuyun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder