1 Temmuz 2013 Pazartesi

10 - BENİ SUSARKEN BÖLME - KAHRAMAN TAZEOĞLU

BENİ SUSARKEN BÖLME


KİTABIN ADI:  BENİ SUSARKEN BÖLME
YAYINEVİ:       Destek Yayınevi
                95 Sayfa
BASKI:         Kasım 2012
       11. baskı



Kitap Kıyısızlar kadar güzel değildi. Yine ayrılık üzerine yazılmıştı. Okuyunca insanı melankolik bir duyguya sürüklüyor.


BENİ SUSARKEN BÖLME

Arka Kapaktan
Aramadığın yerlerde olmayı seviyorum nedense.
Karşılaşma ihtimalimizin olmadığı… olamayacağı.
İlk ışıktan sağa dönüyorum hep.
Senden değil, seninle karşılaşmaktan korkuyorum.
Şekil değiştirmişiz biz.
Ben giderken, sen gelirken değişen ne varsa bilmediğim;
Karşılaştığımızda bir şamar gibi inecek yüzüme sanırım.
O yüzden kaçıyorum karşılaşmalardan.
Korkmak değil bu.
Korkudan korkmak benimkisi…
Ve anladım ki ayrılığa değil, ayrı kalmaya yeniliyor insan…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder