22 Ağustos 2014 Cuma

50 - MASALLAR - LA FONTAINE

LA FONTAINE
ÖZGÜN ADI:  Fables
      537 Sayfa
BASKI:  10. Baskı
      Mart 2014
YAYIN EVİ:  İş Bankası Kültür Yayınları
Okumayı aklımdan bile geçirmiyordum, ta ki İş Bankasının kitabevine girene kadar. Madem şenlik için kafamdan belirlemeden raflardaki kitaplara göre alacağım kitabı belirleyeceğim o zaman gerçekten ne kadar ve nasıl bir yazı dili olduğunu bilmediğim La Fontaine olsun bari bir bilmediğimi daha öğrenmiş olurum dedim. Hele bir de ayın onbeşine kadar üç kitapta %30 indirimi görevli söyleyince hızımı alamadım altı tane kitap aldım. 

Masallar şiir tarzında yazılmış, takibi kolaydı. Roman mantığıyla değil de ara ara ve azar azar okumak daha iyi oldu bu kitap için. Bıraktığın yerden yakalayamamak korkusu taşınmadan geniş bir zamana yaymak daha verimli oldu benim için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder