28 Ağustos 2014 Perşembe

53 - SÜRTÜK - NAGEHAN KARAMAN

SÜRTÜK
BASKI:  1. BASKI
      Ocak 2013
YAYIN EVİ:  Esen Kitap
İşyerimden bir arkadaşım getirdi ve ay sonuna kadar süre verdi. Bu nedenle araya sıkıştırdım. Yoksa etkinlik kitaplarım vardı okuyacağım. 

Kitabın adına ve arka kapak yazısına bakınca ilgimi çekti, yazarını da duymamıştım daha fazla ilgimi çekti okudum.


Lise öğrencilerine hitap eden güzel boş bir kitaptı. Boş derken bana hitap etmiyordu hem de hiiiç. Aldatıldım, depresyona girdim ve bundan kurtulmam gerekiyor; acaba ne yapsam derken bunu süsleyip püsleyip hoş bir şekilde sunmak var, bir de kuru bir şekilde benim yazdığım gibi yazmak var. İşte yazarımızın benden faklı bir şekilde yazamamasından kaynaklı gözüme boş göründü.


Aslında üretken ve yaratıcı bir yeteneğin eline versen çok güzel yazınlar elde edebileceğin hikayenin bir de ııhhh diiyip dudak bükebileceğin versiyonu. 


Eğer okumadıysanız bence okumak için zaman harcamayın boş verin, zamanınızı daha güzel birşeylerle değerlendirin. Hem paranıza da yazık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder