5 Ağustos 2014 Salı

ELMA SUYU

ELMA SUYU
Dün eve gelirken markete uğramıştım. Bir süredir kendim için içecek birşeyler yapmadığımı farkettim.

Elmaların görüntüsü hoşuma gidince elma suyuyla kendimi şımartayım dedim. İyi de demişim. Tadı satın alabileceğim bütün meyve sularından güzeldi :) çünkü ben yapmıştım.

Bu kadar kendini övme yeterli gelelim içeceğimizin tarifine:

MALZEMELER:
3 Adet elma ( küçük olmasınlar )
1 Adet limon
2 Adet kabuk tarçık
6-7 Adet karanfil
2 Su bardağı şeker ( miktar isteğinize bağlı aslında )
3 Litre su


YAPILIŞI:


Elmaları küp şeklinde doğradım, limonu da dörde böldüm ( limon yoksa limontuzu da aynı işi görebilir ) kafanfil ve tarçını da suya ekleyip ocağa koydum. Kaynamaya başladıktan sonra 30 dakika kadar kaynatmaya devam ettim. Ocağı söndürünce şekeri de ilave ettim soğuyunca dolaba koydum veeeeeee bu muhteşem güzellik meydana geldi.

ELMA SUYU

Mutfakla arası kötü olmayan herkesin deneyebileceği bir tarif.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder